Update monday

Då har jag kommit hem från föreläsningen i European Business.
Vår lärare kom av sig ett antal gånger under föreläsningen och vid vissa frågor uppstod en sådan där lång, pinsam tystnad, där alla sitter och skruvar på sig och hoppas att läraren ska svara på frågan själv..
Men bortsett från detta var det trots allt en bra föreläsning.

Nu ska jag gå till biblioteket och skriva klart min engelska sammanfattning av artikeln som jag påbörjade igår.
Sen klocka 17.30 är det möte inför vår kommande "Russian trip" den 5-13april.
Idag ska vi lämna in våra pass och ansökan om visum.
Jag tror verkligen att resan kommer att bli superbra..
Jag menar, hur ofta får du chansen att besöka Stockholm, Talinn, St Petersburg, Moskva och Helsingfors på åtta dagar tillsammans med 119 andra studenter?
Det är iallafall första fången som jag får chansen och självklart tog jag den direkt. 

Läs gärna inlägget nedanför om du känner dig osäker på dagens finanskris och orsakerna till denna.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Lina

Så nu har du också hittat hit till bloggträsket... trevligt, trevligt!

2009-03-09 @ 15:08:11
URL: http://liina82.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack tack! fyy så gammalt det låer.. 25 blir bra:)

2009-03-09 @ 17:05:19
URL: http://liina82.blogg.se/
Postat av: Therese Ö

Hej på dig också du glade!

Tack detsamma, skön blogg!

Lycka till med allt vad du nu håller på med nuförtiden! ;D

2009-03-09 @ 20:32:33
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0